2011. július 26., kedd

20 db-os női ruhacsomag XXL-3XL-es Mexx Esprit - Jelenlegi ára: 1 Ft

Márkás jó állapotú ruhák
Gina fekete felső
Kien khaki rövid ujjú felső
Etam fekete ujjatlan felső (hónalj elszíneződött)
Etam sötétkék rövid ujjú felső
Khaki blézer
Esprit fekete rövid ujjú felső
Zöld rövid ujjú felső
Sötétkék ujjatlan felső
Karrimor fehér rövid ujjú felső
Ferna fekete felső
Mark csíkos felső
Etam türkiz felső
Etam fekete cipzáras felső
Citylook csíkos rövid ujjú felső
Mexx fekete felső
Kék pántos felső
Jean Claire fekete felső
Exyy csíkos ujjatlan ing
Marks&Spencer fekete szabadidőnadrág
Tu zöld szabadidőnadrág
 
Vásárold meg 3 ruhacsomagomat és én fizetem a postát
A nyertes az összes ruhát megkapja!
100% Garancia
Ha a garancia lehetőségével szeretnél élni azt az értékelés előtt tedd meg!
Nézd meg a többi termékemet is katt ide
513



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-29 19:59
. 20 db-os női ruhacsomag XXL-3XL-es Mexx Esprit - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése