2011. június 27., hétfő

Moletti alkalmi ruha+kiegészítők 50-es 10 napig!!! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Kedves érdeklődő!
Eladásra kínálok egy gyönyörű almazöld alkalmi ruhát, egy hozzá illő fehér horgolt bolerót és egy merevítő nélküli nagyméretű fehér melltartót.
Mind 3-at itt vettem, de sajnos nekem kicsik lettek. Én esküvőre vásároltam, de szerintem bármilyen alkalomra meg lehet jelenni benne akár együtt akár külön-külön viselve is.
Ruha:
Mell:     62cm
Derék:   60cm
Csípő:   65cm
Hossza: 110cm
Teljesen alá van bélelve, így nem látszik át. Gyönyörű esése van. Alul a kis fodor teszi igazán alkalmivá.
Boleró:
Hossza:    50cm
Új hossz: 55cm
Kar átmérő: 16cm és nekem sajnos ott szűk.: (
Egyébként nagyon szép darab és tökéletes kiegészítője a ruhának ha nem akarod, hogy fedetlen legyen a vállad. Mivel elől kötős, így nagyobb mellméretre is jó.
Melltartó:
105F-es. Nagyon jó állapotban van és márkás, de nekem valamiért nem jó. Én inkább körte formára ajánlom. Nincs hozzá pánt, de szorosan tart a szilikon csík. Vastag a hátrésze, így jól tart.



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2011-07-06 17:43
. Moletti alkalmi ruha+kiegészítők 50-es 10 napig!!! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése